بسمه تعالی مردم فهیم دارالعباده یزد در چله دوم انقلاب و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضوری متفاوت در راهیپمایی 22 بهمن ثابت کردند که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر نخواهند داشت.

در شرایطی که ویروس کرونا در جهان سایه افکنده، مردم متعهد میهن اسلامی از طرق مختلف وفاداری خود را به نظام و انقلاب اعلام کردند؛ چه آنان که بر فراز بام‌ها ندای الله اکبر سردادند و چه آنان که در فضای مجازی محتوای انقلابی تولید کردند و چه آنان که با حضور متفاوت و باشکوه خود در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن 99، روشنی بخش قلب رهبر انقلاب شدند و خدمتگزاران واقعی به نظام را در راه خدمت صادقانه مصمم‌تر کردند.
مردم یزد که در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، این دیار را به پایگاه مبارزات انقلابی در جنوب شرق کشور تبدیل کرده بودند، اکنون در چهل و دومین فجر پیروزی، بار دیگر وفاداری خود را به امام و انقلاب و شهدا به اثبات رساندند.
این جانب لازم می دانم از مردم آگاه استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کنم و دعای خیر خود را بدرقه یاوران، حامیان و دلدادگان نظام جمهوری اسلامی کنم و امید دارم روزهای روشن و پرافتخار در انتظار این مردم دلیر و با اخلاص است.
حضور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای علی‌اکبری، ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در یزد و شرکت در راهپیمایی خودرویی مردم این دیار و سخنرانی امیدبخش ایشان در جمع مردم یزد نیز بر شکوه این مراسم افزود و امید داریم پیام 22 بهمنی مردم یزد از لسان ایشان به گوش مجلس، دولت و قوه قضاییه رسیده باشد و در راه خدمت به مردم مصمم‌تر از قبل گام بردارند.
«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا