استاندار یزد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 43 طرح‌ عمرانی، زیربنایی و روستایی در شهرستان مهریز را افتتاح کرد.

استاندار یزد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 43 طرح‌ عمرانی، زیربنایی و روستایی در شهرستان مهریز را افتتاح کرد.
به گزارش یزد فردا، محمدعلی طالبی استاندار یزد در سفر یک روزه به شهرستان مهریز با حضور مسئولان محلی طرح‌های 43 دهه فجر این شهرستان را رسماً مورد بهره‌برداری قرارداد.
استاندار در این برنامه چهار طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهریز با اعتبار ۱۱۳ میلیارد ریال، نصب و راه اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مهریز – خاتم، ساخت و تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح شهرک صنعتی، روکش آسفالت محور مهریز انار و احداث ساختمان جدید اداره راهداری مهریز افتتاح کرد.

وی عملیات اجرایی مدرسه شش کلاسه استثنایی مهریز که به همت خیر محترم عباس حکیمی زاد ساخته شده و زمین چمن مصنوعی شهدای میرک آباد به وسعت 1300 مترمربع و با اعتبار ۳۲۰۰ میلیون ریال را آغاز کرد.
همچنین با طالبی، عملیات اجرایی ساخت کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی که بزرگ‌ترین خواسته مردم مهریز بود با زیربنا ۳۰۲۶ مترمربع در سه طبقه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.
استاندار واحد تولیدی تندیس پروتئین با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۵ نفر را مورد بهره برداری قرارداد.
وی واحد برچسب استار و سینا کارتن با ظرفیت تولید ۱۰۰۰ تن فلک سو و ۱۸۰۰ تن کارتن با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۴۰ نفر را افتتاح کرد.
طالبی با حضور در واحد کیازر شیمی نهاده تولید اتصالات استیل و تجهیزات مکانیکال تصفیه آب که سالانه ۸۰۰ تن تولید دارد و برای ۲۴ نفر اشتغال زایی ایجادمی کند با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.
استاندار نخستین کارخانه طب افزار الماس مهریز (تولیدکننده انواع نخ‌های جراحی عمومی و تخصصی) با اشتغال‌زایی ۳۵ نفر و اعتبار 2.5 میلیون یورو از را افتتاح کرد.
طالبی شرکت تولیدی فراورده‌های پروتئینی با ظرفیت تولید روزانه ۲۵ تن انواع سوسیس و کالباس را در شهرک صنعتی مهریز افتتاح کرد.
استاندار با حضور در روستای منشاد به طور همزمان ۱۸ طرح روستایی را زمینه‌های کشاورزی، دامداری و توسعه روستایی مورد بهره برداری قرارداد.

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا