در ایام خجسته میلاد حضرت فاطمه(س) مراسم بزرگداشتی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بصورت وبینار برای تمامی بانوان شاغل در اداره کل استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در ایام خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) که به نام روز تجلیل از مقام زن و مادر نامگذاری شده است، مراسم بزرگداشتی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به صورت وبینار برای تمامی بانوان شاغل در اداره کل استان برگزار شد.

امیرسعید مصباح مدیر کل با تبریک روز زن و مقام مادر ، از حضرت فاطمه (س) به عنوان اسوه و الگوی زنان جهان نام برد ویکی از شاخص های توسعه انسانی در هر کشوری حضور فعال زنان در آن جامعه دانست وادامه داد زنان موفق همواره چه در مسئولیت های اجتماعی و چه در وظایف خانگی بایستی حضرت فاطمه (س) را الگوی خویش قرار دهند.

در ادامه مهدیه کارگر دهقانی معاون اداري پشتیبانی گفت:  وقار، متانت، کرامت ، شهامت ، شجاعت وصداقت از سجایای اخلاقی حضرت فاطمه مرضیه (س) است که باید الگوی اخلاقی ما زنان باشد. او ادامه داد زنان به عنوان نیمی از سرمایه های انسانی درکشور  در اجرای سیاست های  کلی نظام نقش اساسی و تعیین کننده ای دارند . نقش بانوان فعال در عرصه مهارت آموزی برای توانمندسازی زنان ومردان جامعه که به استقلال مالی، خودباوری، اعتماد به نفس منجر می شود را نقش مهمی در  جامعه دانست و افزود تکریم واحترام زنان وصحبت از حقوق آنها به یک روز اختصاص ندارد؛ همه ی سال از آن زنان است و روز زن فقط یادآور مسیر تعالی ودرست است.

در پایان سیده سودابه طباطبایی مشاور اموربانوان از تمامی همکارانی که در برگزاری مراسم تلاش کرده اند تشکر وقدردانی کرد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا