بخشدار مرکزی میبد گفت: هشت پروژه بهسازی معابر و ساختمان‌سازی که بااعتبار بالغ‌بر یک میلیارد تومان در این بخش از میبد اجراشده، آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، محمدجواد احمدی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: پروژه‌های ساختمان تجاری روستا در مهرآباد، جدول‌گذاری و موزاییک معابر در سطح روستای حجت‌آباد، ایجاد چمن مصنوعی در میدان ورودی مزرعه کلانتر به ترتیب با هزینه کرد 250، 45 و 35 میلیون تومان اعتبار از سوی دهیاری روستاها تأمین اجراشده است.

وی ادامه داد: عملیات ساخت‌وساز 2 خانه هلال در روستاهای رکن‌آباد و مزرعه کلانتر با تأمین اعتبار بالغ‌بر 200 میلیون تومان از محل دهیاری روستا به پایان رسیده است.

بخشدار مرکزی میبد همچنین به 2 پروژه شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان اصلی روستا در جهان‌آباد و روشنایی معابر و میدان اصلی روستا در بدرآباد اشاره کرد که با ترتیب با 400 میلیون تومان و 100 میلیون اعتبار با همکاری دهیاری روستاها و بنیاد مسکن و اداره برق شهرستان آماده بهره‌برداری شده است.

وی در ادامه با اشاره به شن‌ریزی معابر روستای فاقد دهیاری ولی‌آباد با هزینه کرد 20 میلیون و از به مرحله بهره‌برداری رسیدن پل ورودی مهرآباد با 600 میلیون اعتبار تا پایان بهمن‌ماه 99 خبر داد.

بخشدار مرکزی میبد برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ختم قرآن به‌صورت مجازی، دیدار با خانواده شهدا، نورافشانی شب 22 بهمن و افتتاح پروژه‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی را نیز ازجمله برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش مرکزی میبد برشمرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا