همزمان با آغاز دهه فجر زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان بافق در آموزشگاه قرآنی شهید اکرمی نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و آغاز ایام الله دهه فجر، با حضور امام جمعه، فرماندارو جمعی از مسئولان شهرستان زنگ انقلاب در آموزشگاه قرآنی شهید اکرمی به صورت مجازی و از طریق سامانه شاد نواخته شد.

امام جمعه بافق ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با اشاره به اهداف پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: هدف حاکمیت الله در کره خاکی بود که این هدف تمام معادلات استکبار جهانی و قدرت های دنیا را دگرگون کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر خطاب به دانش آموزان گفت : شما دانش آموزان در عصری متولد شدید و دورانی تحصیل می کنید که مزین به عطر خون شهیدانی همچون سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی است و این نعمت بزرگی است.

امام جمعه بافق افزود: شما دانش آموزان باید مانند پدران خود در مسیر انقلاب و آرمان های انقلاب ثابت قدم باشید و ادامه دهنده راه شهدایی باشید که کمر استکبار را شکستند و عزت را برای جامعه اسلامی وخودشان به ارمغان آوردند.

فرماندار بافق با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و عرض تقدیر و تشکر از کادر آموزشی و دانش آموزان بابت برگزاری این مراسم معنوی گفت: با عنایت پروردگار و به برکت خون شهیدان اتفاقات خوبی در این شهرستان افتاده است، هر چند لیاقت مردم این دیار بیشتر از این ها می باشد.

سید مهدی طلائی مقدم با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در سطح شهرستان بافق رقم خورده و لیاقت مردم بافق بیش از این می باشد یادآور شد: خوشبختانه به همت و تلاش مسئولان و همراهی مردم امسال بیش از 70 هزار میلیارد ریال در شهرستان قابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همه این پیشرفت ها و فعالیتها مستلزم داشتن منابع انسانی بالقوه و خوب می باشد و این منابع انسانی در دل آموزشگاه ها و آموزش پروررش بیرون می آید.

فرماندار بافق گفت: امیدواریم با تدبیر معلمین و اقدامات ارزنده آموزش و پرورش و حساسیت والدین گرامی دانش آموزان روزهای خیلی خوبی به برکت این ایام برای شهرستان محقق شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق در ابتدای این مراسم با اشاره به اجرای فرمان مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امیدواریم دانش آموزان عزیز با خلاقیت های خودشان این انقلاب را به دست صاحب اصلی خودش بسپارد.

محمدرضا قاسمزاده افزود:امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت مقاوم و همیشه درصحنه با عزم و اراده قوی در جدالی نابرابر در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و از آرمان های نظام، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و شهدا دفاع کرده و کوتاه نمی آیند.

گفتنی است اجرای دکلمه، تک خوانی و پخش کلیپ از جمله برنامه های فرهنگی این مراسم بود.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا