معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در یزد، میبد و بافق اکران می‌شود.

یزدفردافاطمه موسوی زاده اظهار داشت: ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در سینما‌های پردیس سینمایی تک یزد، سینمانگار میبد و سینما قدس آهن شهر بافق برای علاقه‌مندان به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود افزود: فروش بلیت جشنواره نیز به صورت اینترنتی است وعلاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت مراجعه کنند.

موسوی زاده با اشاره به ظرفیت ۳۰ درصدی سالن‌های سینمایی گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین هر ۲ سانس نیم ساعت فاصله برای ضد عفونی سالن و تمامی افراد تب سنجی می‌شود.

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد:جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای تبادلات اصحاب فرهنگ و هنر و فضای رقابتی در حوزه سینمایی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای مردم است.

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر هر سال نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود که مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی ایران است، اما با وجود ویروس کرونا امسال تجربه‌ای جدید کسب خواهیم کرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا