امام جمعه مهریز گفت: بازگشت دولت وملت ایران به برجام با قطع تحریم ها و پرداخت خسات امکان پذیر است.

به گزارش یزد فردا؛ حجت حجت‌الاسلام و المسلمین عبد الرضا محی الدینی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: زمانی دولت و ملت ایران به برجام بر می‌گردد که دولتمردان آمریکا نسبت به برداشتن تمامی تحریم‌های ظالمانه اقدام کرده و ایران بتوان همانند گذشته نفت خود را صادر  و خساراتی که به خاطر بدعهدی دشمنان نصیب کشور شده پرداخت شود.

امام جمعه مهریز افزود: هر فردی در آمریکا ریئس جمهوری باشد فرقی به حال مردم و کشور ما ندارد چون در ۴۲ سال گذشته به خوبی اثبات شد که استکبار و حامیان منطقه‌ای و جهانی هدفشان فقط ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی ماست و منافع خود را دنبال می‌کنند.

 

وی بیان کرد: قوه قضاییه باید بدون اغماض و با جدیت تمام با مفسدان اقتصادی که در شرایط تحریم به مردم ضعیف جامعه ستم مضاعف روا می‌دارند برخورد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی به مشکلات اقتصادی مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه اشاره و تصریح کرد: علاوه بر مدیریت قوی و نظارت مرتب و مستمر مسئولان و  قوه قضائیه نسبت به بررسی مسایل با زالو صفتان اقتصادی برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برکات گسترده‌ای در ۴۲ سال گذشته برای مردم داشته است ادامه داد: مردم ولایتمدار باید خیلی هوشیار باشند و برخی مشکلات اقتصادی و فرهنگی که به خاطر سو مدیریت به وجود می‌آید را به اسم نظام جمهوری اسلامی ننویسند.

امام جمعه مهریز اظهار کرد: این نظام و انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان و فداکاری ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا و حضور مردم مومن و انقلابی و ولایت فقیه بدست آمده و نباید به خاطر برخی ضعف‌ها که وجود دارد تمامی خوبی‌ها و برکات نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام محی‌الدینی بیان کرد: مردم نباید در برخی امور اداری معطل شوند و بر مسئولان است با سعه صدر و جدیت برای حل مسائل و مشکلات و پاسخگویی به سوالات و مطالبات مردم بیش از قبل وظایف انسانی، ملی و قانونی خود را انجام دهند که بسیار اهمیت دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا