قاضی زاده هاشمی گفت: باید نخبگان متعهدی که در نقاط دور افتاده مشغول خدمت به مردم هستند، به عنوان الگو معرفی شوند.

یزدفردا: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ما مردمان سختکوش و با استعدادی داریم، گفت:، اما این ویژگی باید تقویت شود تا مسیر خود را پیدا کند.

او با بیان اینکه نخبگان متعهد ما باید الگوی جامعه باشند، افزود: بسیاری از نخبگان متعهدانه در نقاط دور افتاده مشغول خدمت به مردم هستند که این افراد باید به مردم معرفی شوند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: این افراد به دلیل تعهدی که به مردم خود دادند، به جای اینکه از سوی خارجی‌ها دزدیده شوند، تخصص و تعهد خود را در مسیر آبادانی کشورشان به کار گرفته اند و نظیر این افراد امروز در دانشگاه‌های ما کم نیستند، اما باید شناسایی شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان یزد، از نماینده یزد و اشکذر به عنوان فردی تاثیرگذار در مجلس یاد کرد و گفت: امیدواریم مجلسی‌ها بتوانند در مسیر رفع مشکلات کشور گام‌های اساسی بردارند.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نیز در این نشست به بیان برنامه سفر نایب رئیس مجلس به یزد پرداخت و از تشکیل جلساتی با نمایندگان صنایع استان و غیره خبر داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا