نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت شورای عالی محیط زیست، یکی از مشکلات مهم شهرستان در موضوع جابجایی و انتقال پاسگاه انتظامی شهید مدنی برطرف شد.

یزدفردا: محمدرضا صباغیان افزود: سال‌های متمادی است که وجود این پاسگاه در شهر مهریز موجب نارضایتی مردم است و با وجود اینکه در سال گذشته اعتباراتی برای جابجایی و انتقال پاسگاه اختصاص یافته بود مطالبه محقق نشده بود.

وی ادامه داد: در نشست اخیر شورای عالی محیط زیست موافقت شد پاسگاه بین راهی انتظامی شهید مدنی در فاصله ۵۰ کیلومتری از شهرستان مهریز احداث شود که امیدواریم با برطرف شدن این مشکل به زودی شاهد جابجایی آن باشیم.

نماینده مردم مهریز، بافق ،بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این تصمیم که آرزوی دیرینه مردم و مسوولان مهریز بود با پیگیری‌ها و جلسات متعدد در یزد و تهران و همکاری مسوولان شهرستان و استان و سازمان محیط زیست مصوب شد.

پاسگاه شهید مدنی یکی از گلوگاه‌های مهم ایران در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در پنج کیلومتری شهر مهریز به طرف شهرستان انار قرار دارد.

پاسگاه یادشده بیش از ۲۷ سال در حوزه جغرافیایی مهریز مستقر است و به لحاظ کشف مواد مخدر و کالای قاچاق نه تنها در ایران بلکه در عرصه جهانی معروف و شناخته شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا