رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان باهمت مراکز نیکوکاری، ناحیه مقاومت بسیج و مساجد قربانی یک شتر و 40 گوسفند در شهرستان اردکان انجام شد.

یزدفردا: کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان باهمت مراکز نیکوکاری، ناحیه مقاومت بسیج و مساجد قربانی یک شتر و 40 گوسفند در شهرستان اردکان انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جواد شهبازی رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان بابیان اینکه این قربانی عظیم در ادامه رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان شهرستان انجام شد گفت: با همکاری و هماهنگی امام‌جمعه اردکان، طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری محله، ناحیه مقاومت بسیج، شرکت میلش بار و مساجد شهرستان اردکان این قربانی عظیم شکل گرفت و گوشت آن بین 1200 خانوار نیازمند شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این حرکت عظیم با کمک خیران و مردم نوع‌دوست با شعار «هر مسجد یک قربانی» در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد انجام شد و توسط ائمه جماعات و فعالان مساجد به دست نیازمندان رسید.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان یادآور شدند: این نهاد آمادگی دارد تا قربانی، عقیقه و نذورات همشهریان گرامی را دریافت و به دست نیازمندان برساند یا به نیابت از آنان با رعایت موازین شرعی و بهداشتی قربانی و عقیقه را انجام دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا