امام جمعه موقت مهریز گفت: فرد متعهد و ولایت مدار به جایگاه ریاست جمهوری عظمت می بخشند.

به گزارش یزد فردا، حجت‌الاسلام ولمسلمین علی اصغر زارع در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری نباید به انسان های گرسنه ای رأی بدهیم که می‌خواهند با برداشتند لقمه‌های بزرگ به خانواده‌هایشان بدهند و این یک تجربه تلخی است که آن را ملت شهید پرور ایران چشیده است.

وی افزود: هر زمان که توانستیم فردی را انتخاب کنیم که به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کند و در آن مسیر حرکت کند می توانیم امیدوار باشیم که مشکلات کشور ایران حل خواهد شد.

 حجت‌الاسلام زارع بیان کرد: وقایعی که در آمریکا رخ می دهد نشان داد این دولت پوشالی و بدون دمکراسی کارش به جایی رسیده است که دوستانشان با انگشت حیرت او را سرزنش می کند.

وی به سال روز وفات شهادت حضرت ام‌البنین اشاره کرد و افزود: گوشه‌ای از عظمت حضرت ام‌البنین را مادران شهید متوجه می‌شوند مادر سه شهید بودند بالاترین افتخار است.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: مادری که بتواند فرزندی مفید و سودمند برای جامعه در دامن خود پرورش دهد هرگز با یک بانویی که می‌خواهد شوهر و فرزند خود را رها کند تا برای خود در یک اداره شغلی مناسب مدرک تحصیلی خود پیدا کند قابل‌مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام زارع گفت: وظیفه مادران در جامعه کنونی معلمی و تربیت فرزندان به نحو احسنت است.

وی در خطبه‌های امروز توصیه‌های در مورد رعایت دستور عمل‌های بهداشتی کرونا و تقدیر از نیروهای ارتشی در پرتاپ موشک به سوی آمریکا اشاره کرد.

 

 

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا