در دیدار «علی محمد رحمانی پور» مدیرکل پست استان یزد با «محمدمهدی خانی زاده» فرماندار بهاباد، مسائل و مشکلات دفتر پست شهرستان از جمله کمبود نیرو و توزیع نامناسب مرسولات پستی بحث و تبادل نظر شد.

یزدفردا: در دیدار «علی محمد رحمانی پور» مدیرکل پست استان یزد با «محمدمهدی خانی زاده» فرماندار بهاباد، مسائل و مشکلات دفتر پست شهرستان از جمله کمبود نیرو و توزیع نامناسب مرسولات پستی بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بهاباد با ابراز گلایه از اینکه خدمات خوبی در دفتر پست به مردم بهاباد داده نمی شود، توزیع سریع و مناسب مرسولات پستی را از مطالبات مردمی در شهرستان بهاباد عنوان نمود و خواستار اتخاذ تمهیدات مناسب جهت بهره مندی مردم از خدمات بهتر پستی شد.

خانی زاده، به وجود تقسیم ناعادلانه نیروی کاری دفتر پست شهرستان بهاباد نسبت به دیگر شهرستان ها اشاره نمود و گفت: دفتر پست شهرستان بهاباد فقط یک نفر نیرو دارد و خدمات دهی مناسبی صورت نمی گیرد.

وی به نقش مهم پست در کاهش ترددهای مردم اشاره نمود و گفت: مردم به پست اعتماد دارند و باتوجه به شرایط کنونی شیوع کرونا بسیاری از کارهای خود را از طریق پست انجام می دهند.

خانی زاده با اظهار اینکه شرکت پست از سازمان هایی است که وابسته به مشتری می باشد، افزود: جلب رضایت مشتری نقش مهمی در افزایش مراجعه مردم برای ارائه خدمات پستی خواهد داشت که نتیجه آن درآمدزایی بیشتر برای پست می باشد.

مدیرکل پست استان یزد وضعیت عملکردی و درآمد زایی پایین دفتر پست شهرستان بهاباد را یکی از علل اختصاص تنها یک نفر نیرو به پست شهرستان بهاباد اعلام نمود و گفت: علی رغم اینکه هزینه های اداره پست بهاباد بالا می باشد در نظر داریم تا یک هفته آینده نسبت به اضافه کردن یک نفر نیروی جدید به شهرستان بهاباد اقدام نماییم.

رحمانی پور افزود: با فعالیت دو نفر در اداره پست بهاباد، یک نفر نیروی ثابت برای باز بودن پست و نفر دیگر برای توزیع مرسولات پستی اقدام خواهیم نمود و قطعاً این اقدام باعث بهبود کیفیت خدمات پستی در شهرستان بهاباد می شود.

وی مشتری مداری را رویکرد اصلی شرکت پست عنوان نمود و افزود: شهروندان در صورت هرگونه شکایت و نارضایتی از اداره پست از جمله تماس تلفنی برای مراجعه مشتری به اداره پست جهت دریافت مرسوله پستی را می توانند با شماره تلفن 38248282 گزارش دهند تا پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا