استاندار یزد در سفر به ابرکوه در مراسمی که تعدادی از مدیران استان و مسوولان محلی حضور داشتند ،محمد حسین امامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری را به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.

یزدفردا: محمدعلی طالبی در این آیین با توجه به استعفا محمد کاظمی نسب، فرماندار ابرکوه ، از خدمات سه ساله او در این مدت قدردانی کرد و با اشاره به ضرورت پیگیری طرح توسعه ابرکوه ،گفت: این شهرستان در حوزه های صنعت ،گردشگری ، کشاورزی و دامداری ظرفیت های نهفته زیادی دارد .

استاندار یزد چهارشنبه شب با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس ؛مدافعان حرم و دیگر شهدا ، خاطرنشان کرد: این شهرستان کمتر توسعه یافته استان ، می تواند با ظرفیت هایی که در این حوزه ها  دارد با بهره گیری از نیروهای جوان زمینه رشد و توسعه منطقه را سرعت ببخشد.

طالبی در ادامه به موفقیت های کاظمی نسب، فرماندار قبلی ابرکوه در برقرار تعامل با مدیران شهرستان و استان یزد، افراد ، گروه های سیاسی، روحانیان، سایر اقشار و  امام جمعه  اشاره کرد و گفت: اتخاذ چنین سیاستی به پیشرفت امور فرمانداری و مسوولان دستگاه های اجرایی کمک می کند.

ضرورت ایجاد تعامل و همدلی میان مسوولان 

طالبی ادامه داد: فضای تعامل و همدلی میان مسوولان شهرستان با مدیریت امام جمعه ابرکوه که با دلسوزی مسایل و مشکلات شهرستان را پیگیری می کند، بسیار زیاد است .

استاندار یزد از امامی سرپرست فرمانداری ابرکوه خواست، روند توسعه ، پیشرفت ، رفع برخی موانع ، مسایل ، مشکلات و سرعت بخشیدن به رشد و توسعه و همچنین تعامل با گروه های مختلف و خدمت به مردم شهرستان را در سرلوحه کارهای خود قرار دهد.  

حسن سلوک و اخلاق حسنه با ارزش است 

همچنین حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در این مراسم گفت: آنچه برای مسوولان نظام ارزش و اهمیت دارد، حسن سلوک ،رفتار خوب ، اخلاق حسنه ، ایجاد تعامل با مردم و پیروی از اصول مردمداری  در اداره امور است .

وی افزود: به هر اندازه تواضع و فروتنی با مردم بیشتر باشد و خدمت به آنها نیز بیشتر می شود  به همان اندازه محبوبیت  و دلبستگی مردم به نظام مستحکم تر می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مهم این است ،روحیه امید در میان مردم تقویت شود ، دستان ناپاک دشمنان به دنبال این است  که ناامیدی را به عنوان سوغات تلخ در میان مردم ترویج دهند.

حسینی بابیان اینکه تلاش در رفع مشکلات مردم،  کسب رضایت از درگاه الهی است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مسوولان و مدیران اجرایی هستند که با خدمات صادقانه نقشه های شوم دشمنان  را نقش بر آب می کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا