همزمان با ۱۵ دی‌ماه، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان ابرکوه، امام جمعه و مسئولان این شهرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و تجدید میثاق کردند.

یزدفردا: حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آیت‌الله ناصری از یادگاران امام خمینی (ره) هستند و باید بهره‌های کامل‌تری از حضور ایشان ببریم، اظهار داشت: امروز ۱۵ دی، سالروز ورود مقام معظم رهبری در سال ۸۶ به ابرکوه است که بعد از سفر امام رضا (ع) در سال ۱۹۵ هجری شمسی به ابرکوه در مسیر خراسان، دومین سفر ولایی در تاریخ این شهرستان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم مانند سال‌های گذشته این روز را گرامی بداریم اما زیبنده‌ترین تصمیم این بود که به مناسبت سفر رهبری، دیداری با نماینده ایشان در استان یزد داشته باشیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع سیل در شهرستان ابرکوه در آذرماه گذشته و سفر آیت الله ناصری، امام جمعه یزد به ابرکوه برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان عنوان کرد: سفر ایشان و شرکت در جلسات ستاد بحران ابرکوه، مصوباتی داشت که بخشی از آنها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر احداث مسکن برای سیل‌زدگان مشکلاتی وجود داشت که در حال رفع است، افزود: از همکاری دستگاه قضایی، دادستان ابرکوه و مسئولان اجرایی این شهرستان به ویژه در راستای تخریب خاکریزهایی که غیرقانونی یا غیرکارشناسانه احداث و سبب انحراف روان‌آبها و ایجاد خسارت به خانه‌های مسکونی شده بود، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار معاون فرماندار ابرکوه، بخشداران، اعضای شورای شهر ابرکوه و مهردشت، فرمانده سپاه ابرکوه، فرمانده انتظامی ابرکوه، دادستان این شهرستان و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا