با حضور رییس سازمان بسیج کشور ذبح چهار هزار قربانی به نیت چهار هزار شهید استان یزد روز چهارشنبه در کشتارگاه صنعتی شهرستان مهریز آغاز شد.

یزدفردا: در این برنامه که جمعی از مسوولان استان  حضور داشتند فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: چهار هزار قربانی تا اسفندماه امسال در استان ذبح و میان آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

سرتیپ رضا پورشمسی با قدردانی از همکاری خیران و مردم نوعدوست در انجام این برنامه افزود: ذبح این تعداد گوسفند و توزیع گوشت آنها میان نیازمندان به یاد چهار هزار شهید استان انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: گوشت‌های  قربانی در قالب بسته‌های یک کیلویی میان هشت هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در یزد و تمامی مناطق استان و روستاها با همکاری بسیج توزیع خواهد شد.

همچنین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرحله اول کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان با اهدای بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند با همکاری خیران انجام شد.

سرتیپ غلامرضا سلیمانی با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته‌ها در ماه‌های ذی‌الحجه و محرم و صفر ادامه داد: مرحله سوم کمک مومنانه از ۱۷ ربیع الاول آغاز شده و تا پایان سال‌جاری  ادامه دارد.

وی تصریح کرد:  یزد در سال‌جاری از استان‌های برجسته در امر مواسات و کمک‌های مومنانه بوده و امیدواریم این سنت حسنه الگوی همه مناطق کشور باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا