رییس اداره اوقاف و امور خیریه تفت گفت: یکی از بانوان خیر یک باب منزل مسکونی خود واقع در شهرک قدس را به ارزش ۲۱ میلیارد تومان وقف حوزه علمیه این شهرستان کرد.

یزدفردا: حجت الاسلام محمدعلی فلاح تفتی افزود: با این اقدام خداپسندانه خانم جعفری تفتی چهارمین مورد وقف شهرستان در سال جاری به ثبت رسید.

وی ادامه داد: این خیر درآمد ۱۰ ماه موقوفه را برای پرداخت شهریه و دیگر نیازهای طلاب حوزه علمیه جعفریه تفت و ۲ ماه درآمد موقوفه را برای برگزاری آیین شهادت ائمه ای که کمتر برای آنها مراسم برگزار می شود و نیز اعیاد ولادت پیامبر اکرم (ص)، مبعث و غدیرخم  وقف کرد.

به گفته رییس اداره اوقاف تفت، این شهرستان برای پنجمین سال متوالی پیشتار در وقف های جدید است، و در وقف های جدید مرتبط با حوزه علمیه در جایگاه نخست در میان ۱۰ شهرستان های استان قرار دارد.

 فلاح اضافه کرد: پیش از این محمدعلی دهقان تفتی، پدر علی و محمدصادق از شهدا هشت سال دفاع مقدس ، ۶ واحد آپارتمان و ۲ باب واحد مسکونی خود را برای کمک به طلاب حوزه علمیه جعفریه و برگزاری برنامه های مناسبتی و مذهبی وقف کرد و وقف جدید نیز از سوی عروس این خانواده صورت گرفت.

وی باقدردانی از حضور این خانواده در هشت سال دفاع مقدس که ۲ فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند، گفت: آنها با وقف اموال خود به حوزه علمیه شهرستان برای تداوم و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام می کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا