رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد به همراه برخی از مدیران این سازمان و رئیس جهادکشاورزی شهرستان، با فرماندار بهاباد دیدار و پیرامون طرح های در دست اجرا و مسائل مربوط به این سازمان در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

یزدفردا: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد به همراه برخی از مدیران این سازمان و رئیس جهادکشاورزی شهرستان، با فرماندار بهاباد دیدار و پیرامون طرح های در دست اجرا و مسائل مربوط به این سازمان در شهرستان بحث و  تبادل نظر شد.

فرماندار با توجه ظرفیت های موجود در شهرستان گفت: شهرستان بهاباد نیازمند توجه و حمایت ویژه از سوی مسئولان استانی از جمله سازمان جهادکشاورزی می باشد.

"محمدمهدی خانی زاده" به وضعیت نامناسب جاده های بین مزارع شهرستان پرداخت و بر حمایت و برنامه ریزی برای اختصاص اعتبارات ویژه ای در جهت آسفالت و احداث جاده های بین مزارع تأکید نمود.

رفع سریع مشکلات طرح آبیاری زیرسطحی چاه کشاورزی چمران، وضعیت نیروی انسانی جهادکشاورزی شهرستان، طرح های در دست اجرای جهادکشاورزی، حمایت از واحدهای پرورش دام و طیور و جذب اعتبارات ملی و استانی از دیگر مواردی بود که فرماندار بهاباد مطرح نمود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد اجرای طرح های آبیاری زیرسطحی و تحت فشار را از  برنامه های مهم این سازمان دانست و گفت: باتوجه به وضعیت خشکسالی های اخیر و به منظور افرایش راندمان آبیاری و بهره وری، می طلبد کشاورزان توجه بیشتری به اجرای سیستم های آبیاری نوین داشته  باشند.

"سید جمال سجادی پور" باتوجه اینکه بهاباد یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته است گفت: مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان بهاباد در اولویت این سازمان قرار دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا