رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: هشت تن میوه به ارزش 110 میلیون تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران در قالب طرح زکات مستحبی تهیه و بین نیازمندان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: هشت تن میوه به ارزش 110 میلیون تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران در قالب طرح زکات مستحبی تهیه و بین نیازمندان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید دهقان بهابادی بابیان اینکه نیکوکاران بهابادی همواره در انجام کارهای خداپسندانه پیشگام و سهیم هستند، گفت: هشت تن میوه به ارزش 110 میلیون تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران در قالب طرح زکات مستحبی تهیه و بین نیازمندان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه مسئله زکات و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: امر به زکات امربه‌معروف است، در معارف دینی در کنار نماز از زکات نیز یادشده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد افزود: نیکوکاران همیشه یاری گر این نهاد هستند و برای رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه همیار این نهاد گام برمی‌دارند.

وی احیای امر زکات در جامعه را الزامی دانست و ضمن قدردانی از فعالان این عرصه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار گفت: در مسیر اهل‌بیت (ع) بایستی توجه ویژه‌ای به مقوله مهم زکات صورت گیرد، خوشبختانه توجه به این مبحث مهم در شهرستان بهاباد به‌خوبی نمایان است.

دهقان با تأکید بر اینکه خوشبختانه مردم در احیای فریضه زکات با تلاشی بیش‌ازپیش قدم برداشته‌اند، اظهار کرد: این نهاد آمادگی دارد تا کمک‌های خیران را دریافت و طبق نیت آنان به دست نیازمندان و محرومان واقعی جامعه قرار دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا