فرماندار بهاباد با بیان اینکه این مسیر به طول 105 کیلومتر می باشد در حال احداث است گفت: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا به فضل الهی بتوان طی هفت ماه آینده 30 کیلومتر ابتدایی مسیر آسفالت شود.

فرماندار بهاباد به منظور بررسی و ارزیابی روند احداث جاده بهاباد ـ دربند که یکی از راه های مواصلاتی مهم و استراتژیک برای شهرستان است بازدید نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه این جاده یکی از محورهای اصلی شهرستان بهاباد می باشد که مرکز کشور را به استان های خراسان جنوبی و مرزهای شرقی و ماهیرود نزدیک می کند گفت: این مسیر به طول 105 کیلومتر می باشد که با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال در حال احداث است.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا به فضل الهی بتوان طی هفت ماه آینده 30 کیلومتر ابتدایی مسیر آسفالت شود که براساس برنامه زمانبندی شده، ظرف سه سال آینده این جاده مواصلاتی به بهره برداری کامل خواهد رسید.

سرناظر کارگاه پروژه جاده بهاباد ـ دربند گفت: عرض آسفالت این جاده 10.4‌ متر است که عرض تمام شده با شانه سازی به 11 متر خواهد رسید.

"هادی شایگان" افزود: 30 کیلومتر ابتدایی مسیر در حال تکمیل زیرسازی برای آسفالت است و از کیلومتر 30 به بعد هم نیاز به اصلاح مسیر، پل ها و انجام مطالعات کامل دارد که در حال انجام می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا