در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از لباس تیم والیبال باشگاه جوانان زرتشتی یزد نماینده استان در لیگ دسته اول کشور رونمایی شد.

یزدفردا: این مراسم با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، احرامیان رئیس هیات مدیره فولاد یزد ، شجاع معاونت امور معادن فولاد یزد ، مهدی حاجی سعید مدیرعامل شرکت عرفان بار ، هاشمی معاون توسعه ورزش و آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، محفوظی دبیر هیات والیبال استان یزد ، سپنتا نیکنام عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس انجمن زرتشتیان یزد، بهرام باستانی مدیر باشگاه جوانان زرتشتی یزد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه فولاد یزد و دیگر حامیان ورزش گفت: خوشبختانه والیبال استان بخصوص در بخش بانوان رشد قابل توجه ای داشته به طوریکه در سالجاری دو تیم از استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارند.

شریعتی افزود: امیدوارم دو نماینده استان در لیگ دسته یک بانوان عملکرد خوبی از خود بجا بگذارند و برای استان افتخارآفرینی کنند.

وی اظهار داشت: قطعا با حضور تیم های استان در لیگ های کشوری و حضور بازیکنان بومی در این مسابقات موجب انگیزه و جذب بانوان به این رشته می شود و رشد و توسعه والیبال را در پی خواهد داشت.

در این مراسم دیگر مسئولین حاضر هم در سخنانی برای تیم والیبال باشگاه جوانان زرتشتی یزد آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتایج در لیگ دسته اول کشور کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا