رئیس کمیته امداد نیر گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش نیر در هشت‌ماهه امسال با مشارکت در طرح‌های خداپسندانه این نهاد 700 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد نیر گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش نیر در هشت‌ماهه امسال با مشارکت در طرح‌های خداپسندانه این نهاد 700 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدباقری، رئیس کمیته امداد نیر بابیان اینکه این نهاد طرح‌های متنوعی بر اساس نوع نیاز نیازمندان برای مشارکت خیران در امور خیرخواهانه در نظر گرفته است، گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش نیر در هشت‌ماهه امسال با مشارکت در طرح‌های خداپسندانه این نهاد 700 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 25 درصد کمک‌های دریافتی طی این مدت از طریق شیوه‌های نوین و الکترونیکی بوده است افزود: این منطقه دارای دو مرکز نیکوکاری فعال است و نیکوکاران نیری طی هشت‌ماهه سال جاری 100 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی و خدمات به این مراکز کمک کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد نیر تصریح کرد: کمک‌های اهدایی نیکوکاران به نیازمندان در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، مسکن، درمان، کمک به امر ازدواج و تأمین جهیزیهٔ نوعروسان نیازمند، اطعام، تهیهٔ سبد غذایی و تهیهٔ سبد کالایی و کمک‌های موردی هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از گزارش خود بیان کرد: با توجه به شرایط خاص اقلیمی این منطقه و خشک‌سالی‌های چند سال گذشته، بخش اشتغال و خودکفایی کمیته امداد باراهنمایی کارشناسان جهاد کشاورزی در سال‌های اخیر نسبت به ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت درزمینهٔ کشت محصولات کم آبخواه اقدام کرده است و همچنین در بخش دامداری نیز پرورش نژاد گوسفندان پربازده در دستور کار قرارگرفته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا