مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی گفت: گردهمایی خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا(ع) در قالب ویژه برنامه قرار هشتم، فردا شنبه ۸ آذر ساعت ۱۸ به صورت زنده و مجازی انجام می شود.

یزدفردا: محمدعلی ملک زاده با اشاره به برگزاری ویژه برنامه قرار هشتم به صورت مجازی اظهار داشت: این برنامه از آدرس https://www.aparat.com/aqryzd/live به صورت زنده پخش می شود.

وی بیان کرد: علاقمندان برای دریافت لینک برنامه و یادآوری پیامکی، می توانند عدد ۵ را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۲ ارسال نمایند.

ملک زاده عنوان کرد: مراسم قرار هشتم با هدف ترویج فرهنگ رضوی و اطلاع از برنامه های جاری کانون های خدمت رضوی روز هشتم هر ماه در سراسر استان و با حضور پرشور خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا علیه السلام برگزار می شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری حضوری آن فعلاً ممکن نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال برنامه قرار هشتم به صورت مجازی برگزار شده و در ماه های گذشته به طور متوسط یک هزار بیننده، این برنامه را به صورت زنده دنبال کردند.

مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان یزد افزود: برگزاری مسابقه از محتوای برنامه، پخش مستندهای گزارشی از اقدامات خادمیاران در ماه گذشته، پخش ادعیه، سخنرانی آموزشی توسط حجت الاسلام حرزاده با موضوع تاثیر دعا در آرامش روانی و مصاحبه با خادمیار حاضر در بیمارستان و مسئول کانون محلی فعال در طرح ازدواج آسان از مهمترین بخش‌های این ویژه برنامه یک ساعته است.

ملک زاده ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی اظهار داشت: ۸ هزار خادمیار رضوی در استان یزد فعال هستند که در ایام شیوع کرونا با نیت امام رضایی اقدامات مختلفی از جمله تهیه بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی، حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان، تهیه روزانه آبمیوه برای بیماران کرونایی، خرید و اهدای تجهیرات ویژه درمان و ده‌ها برنامه دیگر را انجام داده‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا