رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «پاییز رنگی با کتاب» را که به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در این شهرستان برگزار شده‌ بود، اعلام کرد.

یزدفردا: سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، در این خصوص گفت: این مسابقه که در هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری اداره کتابخانه‌ها و شهرداری مهریز با عنوان «پاییز رنگی با کتاب» و در قالب فیلم‌های دو دقیقه‌ای معرفی کتاب برگزار شده بود، با معرفی 21 نفر از برگزیدگان در رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال پایان یافت.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی پاییز رنگی با کتاب» به دلیل گسترش ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان به کتاب  روبرو شد.

قریشی تصریح کرد: در این مسابقه 146 کلیپ معرفی کتاب به شناسه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در شبکه‌های اجتماعی ایتا و  اینستاگرام ارسال شد که از این تعداد 21 فیلم برگزیده شدند.

وی ادامه داد: سما ابویی، زهرا زارع‌زاده با همکاری نادیا دهقانی‌زاده، یگانه ابویی، الهه محمدزاده، زهرا فخری، فاطمه زارع بیدکی، فاطمه زارعین، یاسمین کفاش، فاطمه ابویی مهریزی، زهرا زارع‌‌زاده، علی یوسفی‌نسب، نیلوفر زارعین، کوثر سیروس، هدی قادری، یگانه زهرا دهقان میرک‌آباد، سیدایلیا حسینی، سیدعلی دهقان منشادی، فاطمه ابویی، محمد پیرزاده، زینب زارع‌زاده و ابوالفضل ابویی در این مسابقه شرکت کرده و با معرفی کتاب‌های موردنظر خود برگزیده شدند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز همچنین خاطرنشان کرد: جوایز این عزیزان در اولین فرصت پس از بازگشایی مجدد کتابخانه‌ها به آنان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، به دلیل فراگیری ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی کتابخانه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و کتابخانه‌های عمومی با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های مجازی، با اعضا و مخاطبان خود در ارتباط هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا