جلسه شورای بسیج پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، بسیج را تجلی زندگی اسلامی ایرانی دانست و آن را الگویی برای تمامی جامعه برشمرد.

وی شناسایی چالش‌های اصلی جامعه و تلاش برای حل این چالش‌ها با رفتار، اخلاق و وجدان‌کاری مناسب را از خصوصیات بسیجیان دانست و ادامه داد: خدامحوری یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اصلی بسیج است و بسیجیان باید خدا را در هر کاری محور قرار داده و از این طریق اثربخشی بیشتری را رقم بزنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد تعهد و تخصص را از ملزومات کار بسیجیان عنوان کرد و ضمن تقدیر و تشکر از مسئول پایگاه و همکاران افزود: مسیری که پایگاه مقاومت بسیج شهید سامعی شرکت در طی سه سال گذشته و با تشکیل بسیج مهندسین پیموده است مسیری تاثیرگذار و مثبت در شرکت بوده است و باید ضمن بررسی عملکرد سه سال گذشته و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، عملکرد مثبت خود را تقویت و برای بهبود برنامه ریزی و تلاش مضاعف یعمل آوریم.

وی با بیان به این‌که با وجود سختی‌های بیماری کرونا، دشمنان تلاش دارند با به کارگیری روش‌های مختلف ازجمله جنگ اقتصادی و جنگ نرم به کشور ما ضربه بزنند، افزود: بسیجیان و همکاران شرکت باید با وجود برخی سختی‌ها و چالش‌های این ایام، با رعایت اولویت حفظ سلامت و نشاط خود و همکاران، استوار‌تر از گذشته در میدان باشند و برق مطمئن را در اختیار مردم و بخش‌های حیاتی کشور قرار دهند.

اسدی با اشاره به اقدامات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از جمله: تامین لوازم بهداشتی، اکسیژن و ایجاد زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای تسهیل در موضوع دورکاری، ضمن تشکر از همکاران مرتبط برای فراهم نمودن موارد مذکور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حال حاضر بیماری کرونا، همکاران و بسیجیان شرکت می‌بایست روش زندگی و کار کردن جدید و مجازی را نیز بیشتر بیاموزند و جهت ارتقای این حوزه، تجربیات و پیشنهادات خود را ارائه و اجرایی نموده و الگوی مناسبی برای سایر همکاران باشند.

وی همچنین تزریق امید، انگیزه و روحیه به جامعه را از ملزومات این دوره دانست و افزود: با توجه به مشکلات ناشی از بیماری کرونا، قرنطینه و شرایط روحی جامعه باید نشاط، انگیزه و امید به جامعه تزریق شود.

سید رضا حسینی فرمانده پایگاه بسیج شهید سامعی نیز در ادامه با اشاره به ماهیت تخصصی امور شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، گفت: در سه سال گذشته سعی شده تا فعالیت این پایگاه به سوی بسیج مهندسین و تخصصی شدن فعالیت‌ها پیش رود.

وی تشکیل کانون بسیج مهندسین شرکت در سال ۹۸ را از اتفاقات مهم این پایگاه دانست و افزود: ضمن برگزاری جلسات متنوع با متخصصین بسیجی، مشکلات و چالش‌های شرکت که متولی‌‌ای برای آن‌ها نبود به پایگاه بسیج مقاومت شهید سامعی سپرده شده و این پایگاه به‌عنوان بازویی برای سایر معاونت‌های شرکت تبدیل شد.

حسینی بسیج سازندگی را از دیگر بخش‌های پایگاه بسیج شهید سامعی در شرکت دانست و کمک‌رسانی نقدی و غیرنقدی به هموطنانی که دچار بلایای طبیعی شده‌‌اند، همکاران درگیر بیماری‌های صعب‌العلاج و افراد کم‌بضاعت‌ با مشارکت فعال همکاران را بخشی از اقدامات این بسیج سازندگی پایگاه برشمرد.

دفاع از مقر و کمک‌رسانی به حراست شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز از دیگر حوزه‌های کاری پایگاه بسیج شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بود که حسینی به آن اشاره کرد و افزود: دفاع از مقر و حفظ و نگهداری از تاسیسات از دیگر اقدامات پایگاه بسیج شهید سامعی شرکت است و همفکری‌های لازم جهت تقویت انگیزه و تعهد کاری بسیجیان شرکت انجام شده و در دست اقدام می‌باشد.

برگزاری جلسات و همایش‌های تخصصی با بسیجیان استان، تشکیل صندوق قرض الحسنه امام رضا و وام دهی بدون کارمزد به همکاران، پیشنهاد ایجاد رشته تحصیلی جدید برق شاخه اتوماسیون به دانشگاه یزد، برنامه‌ریزی جهت آموزش فنی و حرفه‌‌ای اپراتوری و تعمیرات و نگهداری به نیروی انسانی شرکت و آموزش نگهبانان و کارشناسان شرکت نیز از مهم‌ترین اقدامات پایگاه بسیج شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سال گذشته بود که فرمانده این پایگاه به آن اشاره کرد.

در پایان این نشست نیز از علی مدنی و سید ولی حیدری به عنوان بسیجی نخبه انتخاب شده از سوی شرکت توانیر و از مجید شایق به عنوان بسیجی نمونه شرکتی تجلیل شد.










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا