بهناز شریفی گفت: توجه به دغدغه های زنان و دختران از مهمترین اهداف نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» است که به همت مجله خبری رفسنجان زیبا ویژه عموم برگزار می شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مجری طرح و دبیر اجرایی رقابت با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی سهم قابل توجهی در جذب مخاطب و کشف استعدادهای نسل جدید دارند، اظهار کرد: نخستین رقابت «برای دخترم» با هدف پرداختن به مقوله زنان و دختران قصد دارد به مهم ترین دغدغه جامعه امروز پاسخ دهد و مشارکت اجتماعی بانوان را در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی افزایش دهد.

وی با اشاره به نقش مهم زنان و دختران در خانواده و جامعه، گفت: مخاطب این رقابت همه زنان و دختران هستند که بایستی دغدغه هایشان را شناسایی کرد و مورد توجه قرار داد و برگزاری چنین رویدادهایی می تواند به برنامه ریزی های آتی نهادهای فرهنگی و اجتماعی برای تحقق این امر کمک شایانی کند.

شریفی شناخت ظرفیت ها و توانمندی های موجود در حوزه نویسندگی را از دیگر اهداف این رقابت بیان کرد و افزود: این جشنواره سراسری و شرکت در آن برای تمامی خانم ها و آقایان آزاد و رایگان است اما مخاطب نوشته ها و آثار ارسالی زنان و دختران هستند.

وی با بیان اینکه هر متقاضی می تواند با ارسال حداکثر دو اثر در رقابت شرکت کند، ادامه داد: علاقمندان می توانند نوشته های خود را در یکی از قالب های داستان کوتاه و دل نوشته با موضوعات پدر و دختری، دختران و زنان قهرمان، من یک دخترم پس هستم و نقش بانوان در جامعه اسلامی ارسال کنند.

بهناز شریفی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار پانزدهم بهمن ماه مصادف با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد، خاطرنشان کرد: جزییات مربوط به متن فراخوان و شرایط شرکت در رقابت در سایت رفسنجان زیبا به نشانی www.rafsanjanziba.ir قابل مشاهده و دریافت است و برگزیدگان شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ همزمان با میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها معرفی می شوند.

وی یادآور شد: این رقابت با حمایت و همراهی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان و با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه فرهنگی موج مهر علوی و اندیشکده بانوان رفسنجان برپا می شود.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا