مدیر خدمات پرستاری بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) گفت: بیمارستان گنجایش افزایش تخت را ندارد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سمیه نژاد باقری با ابراز نگرانی از همه گیری کرونا در شهر، گفت: با افزایش آمار مبتلایان کادر درمان هم دچار بیماری شده و از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند؛ اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر نمی توانیم به بیماران خدمت کنیم.

 وی افزود: آمار نسبت به ماههای گذشته چندین برابر شده است و همان طور که می دانید باید به بیماران کرونایی در کنار سایر بیماران بستری در این مرکز خدمات ارائه دهیم که با توجه به افزایش چند برابری بیماران بیمارستان دیگر پاسخگوی این حجم از بیمار نیستیم.

 نژاد باقری بیشترین تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی را وسایل مربوط به تنفس مثل اکسیژن و دستگاه سی.تی.اسکن دانست و گفت: اگر این امکانات هم باشد، بیمارستان گنجایش افزایش تخت را ندارد و با افزایش آمار مبتلایان کادر درمان هم دچار بیماری شده و از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند.

 مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) توصیه کرد: با توجه به این که کرونا همه گیر شده است، اگر فردی دچار تب، بدن درد و یا سردرد و سرفه شد خود را از بقیه جدا کند و اگر نیاز به پزشک داشت، در کلینیک سلامت بیماران ویزیت شده و در صورت تشخیص کرونا، بیمار به مرکز کریم آباد معرفی می شود.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا