مرحله نهایی جشنواره فرهنگی مهارتی ستارگان یزد در فضای مجازی با حضور ۴۴۰ دانش‌آموز دوره اول مقطع متوسطه روز سه‌شنبه در آستان مقدس امامزاده سید نصرالله این شهرستان پایان یافت و افراد برتر به قید قرعه معرفی شدند.

یزدفردا: این جشنواره از ششم آبان ماه جاری آغاز شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا با حفظ  رعایت نکات بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.

همچنین سعید نایب، فاطمه زارع، سارا کمالی، مبینا فلاح، آیدا عسکری، زینب حسینی، نرگس خواجه زاده، امیرمحمد رزاقی زاده، فاطمه زهرا محمدی، ریحانه جغین پور، مبینا دهقان، مریم چادرکافوری، ریحانه  زارع بیدکی، سید حسن حسینی، فاطمه امامی و فاطمه شفیع به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت: این جشنواره برای دانش آموزان کلاس‌های هفتم، هشتم و نهم در بخش‌های فرهنگی، هنری، سرگرمی و مهارتی طراحی و برگزار شد.

حسین میرشریف افزود: برگزاری جشنواره در این شرایط برای دانش آموزان با همکاری خانواده ها از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس و پیگیری مربیان همراه با اهدا جوایز نقش مهمی در ارتقای فرهنگی و مهارتی این قشر دارد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا