مراسم قرار هشتم آبان ماه به خاطر شرایط ویژه کرونا به صورت مجازی و با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از خادمیاران رضوی سراسر استان برگزار شد.

یزدفردا: مراسم قرار هشتم آبان ماه به خاطر شرایط ویژه کرونا به صورت مجازی و با حضور بیش از 800 نفر از خادمیاران رضوی سراسر استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام امامی در این برنامه با اشاره به فرازهایی از زندگی حضرت رسول اکرم (ص)، ایشان را مظهر مهربانی و اخلاق دانست.

وی اولین وظیفه مسلمانان در مقابل پیامبر ایمان به مقام نبوت ایشان ذکر کرد و مهمترین نشانه آن را تسلیم در برابر فرامین آن حضرت دانست.

حجت‌الاسلام امامی با محکوم کردن اقدام رئیس‌جمهور و دولت فرانسه در حمایت از توهین به حضرت رسول اکرم (ص) مهمترین وظیفه مسلمانان را در این شرایط نصرت و یاری پیامبر اکرم (ص) اعلام کرد و بر الگو گیری از سیره اخلاقی خاتم‌الانبیا تأکید کرد.

وی در ادامه به تحلیل جنگ احد پرداخت و ولایت مداری و دشمن‌شناسی را مهمترین درس این جنگ برای مسلمان برشمرد.

خادمیاران رضوی به کادر درمان کنند

دکتر رحیمی نسب نیز در ابتدای این نشست ضمن تبریک ایام میلاد حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و امام صادق علیه‌السلام از خادمیاران خواست تا با ترویج فرهنگ مقابله با انتشار ویروس کرونا در خانواده و آشنایان، به کادر درمان کمک کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شرایط کرونا را مانع برگزاری نشست‌ها دانست و از خادمیاران به خاطر حضور در نشست مجازی قدردانی کرد.

از شرکت‌کنندگان در این نشست به صورت الکترونیکی ثبت‌نام شد و خادمیاران در پایان برنامه از طریق فضای مجازی در آزمون محتوای نشست شرکت کردند.

مداحی و پخش نماهنگ تصویری میلاد حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا