رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از مرکز DIC که قرار است به عنوان مرکز نگهداری معتادان متجاهر و ترک اعتیاد راه اندازی شود و باغ گلکار نیز به عنوان فرهنگسرای بانوان کاربری شود، بازدید کرد.

یزدفردا: جمعی از اعضای شورای شهر یزد و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از چندین پروژه عمرانی شهرداری یزد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر یزد بازدید کرده و از نزدیک روند پیشرفت کار را بررسی کردند.

در حال حاضر مجموعه شهرداری یزد ۳۳ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری در دستور کارخود دارد که ازجمله آنها احداث مرکز DIC  و مرمت باغ فخار و باغ گلکار است.

مرکز DICقرار است به عنوان مرکز نگهداری معتادان متجاهر و ترک اعتیاد راه اندازی شود و باغ گلکار نیز به عنوان فرهنگسرای بانوان کاربری شود.

گفتنی است در این بازدید محسن عباسی هرفته رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر یزد، ونوس عامری رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد، الهه جورابی عضو کمیسیون عمران شورای شهر، عباسی ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و جمعی از مدیران این سازمان حضور داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا