استاندار یزد با اشاره به اینکه امنیت استان در مجموع از شرایط خوبی برخوردار است گفت : این موفقیت مدیون تعامل خوب فرماندهی انتظامی با سایر دستگاه‌ها و اجرای دقیق برنامه‌هاست.

یزدفردا: محمدعلی طالبی در نشست با فرمانده و روسای پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی یزد افزود: ناجا مظهر اقتدار و امنیت کشور است و باید با آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با عوامل ناامنی و اغتشاش در جامعه اقدام کرد.

وی با قدردانی از تلاش و فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی در انجام وظایف محوله در استان بر پیگیری فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیری و جلب مشارکت مردم و نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد که موفقیت در گرو تعامل سازنده همگان است .

همچنین فرمانده انتظامی یزد گفت: فعالیت این نیرو به نحوی است که در تمامی شاخص‌ها از رشد مطلوبی برخوردار است امسال تاکنون  ۲۶ تن موادمخدر، افزایش ۶۴ درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش ۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق و کشف حدود ۴۸۶ میلیون ریالی موارد مختلف احتکار از جمله اقدامات است.

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد خاطرنشان کرد: یزد از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و هر فرد یا گروهی قصد خدشه دار کردن امنیت مردم را داشته باشد با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان‌ماه در استان اجرا می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا