از برنامه های این اداره کل معرفی صنعتگران و کارآفرینان موفق استان در عرصه اقتصادی است تا هم الگو سازی برای نسل جوان استان صورت گیرد و هم در سال جهش تولید با ایجاد جاذبه سرمایه گذاران بیشتری را به سمت کار و تولید سوق دهیم.

یزدفردا: صبح امروز عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به همراه تیم برنامه «صبح و زندگی» رادیو یزد از شرکت تعاونی کارتن سازی ستاره ایساتیس بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: یکی از شاخص های مهم این مجموعه پایداری در حفظ اشتغال با تمامی مشکلاتی است که در این سال ها با آن دست و پنجه نرم نموده است.

تشکری با اشاره به اینکه این شرکت تعاونی با شش نفر شروع به کار کرده و در حال حاضر با اشتغال 75 نفر به صورت مستقیم و 130 نفر به صورت غیرمستقیم یکی از شرکت های موفق در زمینه تعاونی استان محسوب می گردد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: حوزه کارآفرینی را می توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش مجموعه هایی است که در آستانه راه اندازی هستند. این مجموعه ها نیاز به زمین، تسهیلات و امکانات دارند که ضروری است جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال دستگاه های دولتی یاری رسان باشند.

وی اضافه نمود: برای تحقق و پوشاندن جامه عمل به شعارهایی که مقام معظم رهبری در این سال ها بیان کردند بهترین کار ایجاد تسریع و تسهیل در امور اداری کارآفرینان است.

تشکری با اشاره به اینکه بخش دیگر کارآفرینی واحدهایی هستند که به تولید رسیده اند تصریح کرد: توقع مدیران این مجموعه ها آن است که در شرایط دشوار اگر دستگاه های دولتی باری از دوششان بر نمی دارند، باری هم برآن اضافه نکنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اداره تعاون، کار را مجموعه حمایتی از بخش کارگری و کارفرمایی دانست و گفت: تلاش مضاعف ما بر این متمرکز شده است که خدمات بهتری جهت ایجاد اشتغال برداریم و دراین مسیر موثر و مفید باشیم.

وی در پایان گفت: از برنامه های این اداره کل معرفی صنعتگران و کارآفرینان موفق استان در عرصه اقتصادی است تا هم الگو سازی برای نسل جوان استان صورت گیرد و هم در سال جهش تولید با ایجاد جاذبه سرمایه گذاران بیشتری را به سمت کار و تولید سوق دهیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا