رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان خبر داد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) از مرز 50 گذشته است ؛خطر جانی همشهریان را تهدید می کند.

یزدفردا: رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان خبر داد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) از مرز 50 گذشته است ؛خطر جانی همشهریان را تهدید می کند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان علی موسوی اذعان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا ی بستری در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) از مرز 50 نفر و تعداد بیماران بد حال از مرز 10 نفر گذشته است.
رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) ابراز نگرانی کرد : در بخش آی .سی .یو تعداد تخت محدود است ؛ دیگرامکان این که ما بتوانیم خدمت رسانی به بیماران را داشته باشیم نداریم که تصمیم گرفتیم
بیماران آی. سی.یو را به مرکز بحران انتقال دهیم.
موسوی توضیح داد: در حال حاضر بیماران بستری غیر بحرانی نیز 38 نفرمبتلا به کرونادر بخش ها ی داخلی، 10 نفردر اورژانس تنفسی هستند که این تعداد رو به افزایش است.
رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) با ابراز تاسف از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برخی از همشهریان توضیح داد: موج سوم کرونا وضعیت بحرانی در شهر رقم زده و آمار بیماران به شدت رو به افزایش است و خطرات جانی همشهریان را تهدید می کند که این تهدید فقط برای افراد دارای بیماری زمینه ای نیست و همه در معرض خطر هستیم حتی تعدادی از کارکنان ، پرستاران و پزشکان این بیمارستان هم به این بیماری دچار شده اند .
موسوی ادامه داد: در شرایط کنونی و با توجه به فصل برداشت پسته باید بیشتر به رعایت پروتکل ها ی بهداشتی به خصوص در مکان های عمومی دقت شودو خواهشمندم همشهریان ما را یاری کنند .

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا