فرح زادی گفت: روند افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان میبد نگران کننده است. در چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا بودیم به طوری که در این هفته شاهد افزایش دوبرابری تعداد بیماران نسبت به هفته قبل هستیم.

یزدفردا: محمد هادی فرح‌زادی رئیس بیمارستان میبد گفت: روند افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان میبد نگران کننده است. در چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا بودیم به طوری که در این هفته شاهد افزایش دوبرابری تعداد بیماران نسبت به هفته قبل هستیم و هم اکنون دو بخش کرونا در بیمارستان میبد فعال شده است.

وی افزود: بنابراین از ستاد کرونای شهرستان درخواست اعمال محدودیت‌های جدی در سطح شهرستان کرده‌ایم و اگر روند افزایش بیماران ادامه پیدا کند مجبور به محدودیت در ارائه خدمت به بیماران غیر اورژانسی هستیم.

فرح زادی بیان داشت: تعدادی از همکاران ما درگیر بیماری کرونا شدند و افزایش بار مراجعان موجب خستگی و فشار به سایر همکاران شده است.

این مقام مسئول خطاب به مردم اعلام کرد: از شهروندان درخواست می کنم با رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصاً استفاده از ماسک و قطع زنجیره انتقال به کادر درمان کمک کنند.

وی اذعان داشت: متاسفانه تردد های بیش از اندازه خانواده ها واصرار برای ورود به بخش های کرونا مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

رئیس بیمارستان میبد با تاکید بر اینکه  تمهیدات  لازم برای درمان به موقع و مناسب مراجعان اندیشیده شده تصریح کرد: با این روند احتمالاً مجبور به راه اندازی بخش سوم کرونا هستیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا