نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان با همکاری و جلب مشارکت خیران نیکوکار در شرایط خاص کرونایی بیشتر به مسایل و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

یزد فردا: محمدرضا صباغیان پنجشنبه شب در نشست بررسی نیازهای مردم بهادران مهریز با بیان اینکه به رغم همه مشکلات تاکنون دولت خدمات خوبی برای مردم و اقشار آسیب‌پذیر انجام داده افزود: برای کمک به مردم باید جدیت بیشتری به خصوص در روستاها و مناطق محروم و دور دست صورت گیرد.

وی خدمت به اقشار مختلف مردم را به خاطر شیوع ویروس کرونا و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها در برهه کنونی یک وظیفه بزرگ دینی و انسانی ذکر کرد و یادآور شد: حضور مسوولان در منزل مردم و بررسی مسائل و مطالبات کاری ارزشمند است و باید مرتب به خصوص در روستاها انجام شود.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایجاد اشتغال و توجه به خودکفایی خانواده‌های نیازمند باید محور فعالیت و اقدام عملی موسسات، مراکز نیکوکاری و نهادهای خدمات‌رسان باشد که انجام آن نقش مهمی در محرومیت‌زدایی در جامعه اسلامی دارد.

صباغیان از تلاش و فداکاری مسوولان کمیته امداد با همکاری بخشداری در توجه خاص به روستاها و مردم آسیب‌پذیر مناطق روستایی قدردانی کرد و پیگیری مطالبات برحق مردم و حل مشکلات آنها را با جلب مشارکت خیران در شهرستان خواستار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا