مرکز بانو فاطمه عسکری کامران در حسین اباد ریسمانی به بهره برداری رسید.

یزدفردا: استاندار یزد در مراسم افتتاح این مرکز گفت: توسعه در اماکن و تجهیزات مورد نیاز در بخش بهداشت و درمان به خصوص در مناطق پیرامونی شهر یزد از اولویت های  استان است که با همراهی و همت خیران بزرگوار به این مهم عمل شده است. دکتر طالبی افزود: بر اساس برنامه تدوین شده در استان، با کمک خیران و دولت بتوانیم کمبودها و کسری ها را در احداث و بهره برداری مراکز بهداشتی در روستاها و مناطق مختلف استان را جبران و پروژه های نیمه تمام را تکمیل و افتتاح کنیم.

  وی خاطر نشان کرد: براساس تفاهم منعقد شده با وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی، طرح ها و پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت به بهره برداری برسد و این موضوع همت بلند خیران را می طلبد. دکتر طالبی ادامه داد: به همین منظور، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های اداری استان برای جذب مشارکت مردمی جهت تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام بهداشت و درمان در استان کمک کنند.

 استاندار یزد با اشاره به شیوع کرونا تصریح کرد:  جای خوشحالی است در شرایطی که تمام توجهات، وقت و انرژی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد به کرونا معطوف شده؛ اما از سایر بخش های بهداشت و درمان غافل نشده و در عین حال اقدامات و فعالیت های خوبی در سایر بخش ها در ایام کرونا صورت می گیرد و در خصوص توسعه اماکن، توسعه خدمات و ارائه خدمات به همشهریان در ایام کرونا با مشکلی روبه رو نشدیم.

 در ادامه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد گفت:  مرکز جامع سلامتی بانو فاطمه عسکری کامران با زمینی به مساحت 9000 متر مربع با زیر بنای 420 متر مربع در حسین اباد ریسمانی به بهره برداری رسید. دکتر موسوی افزود: ساخت این مرکز به همت خانواده خیر نیکوکار و با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 96 اغاز و بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

  سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد تصریح کرد: این مرکز با حضور مسئولان استانی و کشوری جهت ساکنین منطقه عسکریه به بهره برداری رسید.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا