مدیر امور آبفای اردکان از تامین و توزیع بیش از ۳۰ هزار متر مکعب آب شیرین جهت ایستگاه‌های برداشت آب این شهرستان در نیمه اول سال جاری خبر داد .

یزدفردا: «داود مخلصی» ضمن اعلام این خبر از ایجاد هفت ایستگاه برداشت آب شرب در این شهرستان خبر داد و گفت: تامین و توزیع چهار میلیون و ۸۸۴ هزار و ۸۶۴ مترمکعب آب از محل آب انتقالی و استحصال از چاه‌ها، اجرای بیش از سه هزار متر لوله گذاری شبکه آب شیرین جهت تفکیک آب شرب از سایر مصارف، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و عملیات بهسازی دو حلقه چاه از فعالیت‌های آبفای اردکان در سال جاری بوده است.

وی فروش ۸۹۲ فقره و نصب ۵۴۶ انشعاب آب، اصلاح و توسعه ی  توسعه ۳ هزار و ۸۷۵ متر شبکه آب ، تعویض ۹۸ فقره کنتور خراب مشترکین، استاندارد سازی ۱۰۳ فقره انشعاب آب ، رفع ۴۸ مورد  حوادث شبکه آب اصلی و فرعی، رفع ۷۳۸ فقره حوادث انشعاب آب و ساخت ۱۸ عدد حوضچه از دیگر اقدامات انجام شده آبفای اردکان ذکر کرد.

این مسئول، تکمیل ساخت مخزن زمینی ۱۰ هزار متر مکعبی با پیشرفت ۷۵ درصد و بهره برداری از ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۹۰۰ متر مکعب را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این امور برشمرد .

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، مخلصی در پایان نیز رفع ۳۸ فقره حوادث فاضلاب،  فروش ۶۱۸ فقره انشعاب فاضلاب ، نصب ۱۵۳ فقره انشعاب و شستشوی ۸۷ کیلومتر شبکه فاضلاب را از اهم اقدامات انجام شده امور آبفای اردکان دربخش فاضلاب عنوان کرد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا