رئیس هیئت دو و میدانی استان یزد گفت: دختران دو و میدانی کار یزدی با درخشش خود در آخرین مرحله مسابقات قهرمانی کشور مدال‌های رنگارنگی را از آن خود کردند.

یزدفردا: محمد حسین ایلیایی رئیس هیات دو و میدانی استان یزد گفت: آخرین مرحله مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه‌های دو ومیدانی کشور در ورزشگاه آفتاب تهران، با درخشش دختران یزدی در ماده‌های مختلف به پایان رسید.

او در ادامه به ثبت رکورد ملی جوانان در ماده هفتگانه از سوی فاطمه محیطی زاده در مرحله نهایی اشاره کرد و افزود: فاطمه محیطی زاده دونده خوب اردکانی در قالب تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را از آن خود کند.

ایلیایی اظهار داشت: مریم کاظمی دیگر دونده استان، در قالب تیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب مدال‌های نقره وبرنز را در ماده‌های پرش سه گام و دو ۴ در ۱۰۰ امدادی به دست آوردند.

او در ادامه به طلایی شدن دیگر دونده خوش تکنیک یزدی در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: ساناز امیری پور، موفق شد برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی مدال طلای ۴ در ۱۰۰ متر امدادی و مدال بنز دو ۱۰۰ متر را به گردن آویزد.

ایلیایی افزود: سمیرا کرد علی از تیم فولاد مبارکه سپاهان در ماده پرش با نیزه، مدال نقره گرفت و فرنوش آقایی نیز دو مدال نقره را در ماده‌های دو ۲۰۰ متر ودو ۴ در ۱۰۰ متر امدادی به دست آورد.

در پایان این رقابت‌ها تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شد و وتیم دانشگاه آزاد اسلامی و پلیمر خلیج فارس خرم آباد به ترتیب جایگاه دومی و سومی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

مسابقات دو و میدانی لیگ قهرمانی باشگاه‌های کشور، در دو بخش نوجوانان وجوانان، در سه مرحله به میزبانی تهران برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا