امام جمعه موقت بافق گفت: ایران انقلابی با تکیه بر پیشرفت‌های علمی و نظامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

یزدفردا: حجت الاسلام محمدرضا حقیقت امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق، گفت: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن قرار گرفته ایم که بی سابقه‌ترین فشار‌های اقتصادی به کشور اعمال شده است.

او افزود: آنچه می‌تواند در برابر این جنگ اقتصادی کشور را نجات دهد تکیه بر توانمندی‌های داخلی است و باور به اینکه با مقاومت در برابر فشار‌های استکبار و دشمنان انقلاب و نظام پیروز می‌شویم.

امام جمعه موقت بافق با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه مقابله با دشمنان، بیان داشت: هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب است و این تحریم‌ها و فشار‌ها سال ها است که بر کشور اعمال شده است.

حجت الاسلام حقیقت تصریح کرد: دشمنان نظام بعد از اینکه نتوانستند با جنگ روانی و نظامی کاری از پیش ببرند با اعمال تحریم‌ها و جنگ اقتصادی می‌خواهند نظام را تسلیم خود کنند.

او گفت: ایران انقلابی با تکیه بر پیشرفت‌های علمی و نظامی همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه موقت بافق افزود: در عرصه جنگ اقتصادی باید جهادی عمل کنیم و با تدبیر و برنامه ریزی، دشمن را شکست دهیم.

حجت الاسلام حقیقت گفت: در این عرصه مشارکت مردم در اقتصاد و اعتماد به مردم و اقتصاد مقاومتی از راهکار‌های پیروزی است.

اودر بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استکبار جهانی و همدستانش در نشست اخیر حقوق بشر سازمان ملل، ایران را کشوری ناقض حقوق بشر معرفی کردند که این در واقع بی اعتباری خودشان است.

حجت الاسلام حقیقت بیان داشت: دفاع از مظلوم و شیعیان جهان و منطقه وظیفه دینی ما است و دشمن می‌خواهد با این کار‌ها حتی فشار به قوه قضائیه بیاورد و این نهاد را خدشه دار کند.

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و اقتدار دومقوله‌ای است که نیروی انتظامی آن را برای میهن اسلامی ارمغان آورده است.

حجت الاسلام حقیقت بیان داشت: استقرار امنیت هم اقتدار می‌خواهد، اقتداری که به نفع مردم و برای توجه به مطالبات مردمی باشد.
گرامیداشت فرار رسیدن اربعین حسینی و ضرورت پاسداشت این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر موضوعات امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا