مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از ثبت اطلاعات و مشخصات کلیه ابنیه فنی موجود در جاده‌های استان در سامانه هوشمند خبر داد.

یزد فردا:  علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از ثبت اطلاعات و مشخصات کلیه ابنیه فنی موجود در جاده‌های استان در سامانه هوشمند خبر داد و گفت: تمام ابنیه فنی سطح شبکه جاده‌ای استان در سامانه نرم افزاری بر بستر جی آی اس ثبت خواهد شد.

او افزود: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت راهداری این اداره کل اقدامات اولیه راه اندازی سامانه نرم افزاری انجام شده و کار ثبت تمام اطلاعات و مشخصات ابنیه فنی در سطح شبکه جاده‌ای بر روی این سامانه با اپلیکیشنی بر بستر GIS انجام خواهد شد.

علیخانی ادامه داد: این اقدام امکان به روز رسانی، مشاهده و گزارش گیری در مورد ابنیه فنی جاده‌های استان را به شدت تسهیل می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: هم اکنون این نرم افزار روی گوشی‌های هوشمند و سیستم کامپیوتری ادارات شهرستان و اداره کل نصب شده است و عملیات ثبت اطلاعات پل‌ها از هفته آینده از طریق ادارات شهرستان آغاز خواهد شد.

او گفت: پیش بینی می‌شود ثبت این اطلاعات در مدت زمان کوتاهی انجام شود، ضمن اینکه کارگاه آموزشی اجرای این طرح نیز برای کاربران آن برگزار شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا