مدیر کل بهزیستی یزد گفت: با اقدامات صورت گرفته در شهرستان تفت و بویژه در موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س)، آسیبی به جامعه تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان وارد نشده و امیدواریم در روزهای پیش رو با پیگیری‌ها و اقدامات ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا این جامعه با توجه به آسیب‌پذیری زیاد از گزند این ویروس محافظت شود.

یزد فردا: "علی‌محمد عطابخش" در دیدار با فرماندار تفت خواستار راه‌اندازی شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی در شهرستان شد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مجموعه مدیریت شهرستان تفت و با راه‌اندازی شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی، از پتانسیل خیران این شهرستان در راستای رفع مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی استفاده شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد خواستار بازدید فرماندار و مسئولان شهرستان از خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی در این شهرستان شد و بیان داشت: با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان در خانواده‌های تحت پوشش از مشکلات این خانواده‌ها آگاه و اقداماتی در راستای رفع مشکلات آنان برداشته خواهد شد.

عطابخش به قانون جامع حمایت از معلولین اشاره و بیان داشت: امیدواریم این قانون در شهرستان تفت به‌خوبی به اجرا درآید و قابلیت دسترسی به مکان‌های مختلف برای افراد معلول و افرادی که دچار محدودیت هستند فراهم شود.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این دیدار به تقدیر از مدیریت و مجموعه کارکنان مجموعه بهزیستی این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط رئیس و کارکنان مجموعه بهزیستی شهرستان تفت اقدامات خوبی در راستای توانمندسازی معلولان در این شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار تفت از پیگیری برای راه‌اندازی شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی خبر داد و بیان داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این شورا و استفاده از پتانسیل خیران شهرستان تفت گام‌هایی بلند در راستای رفع نیازهای مجموعه تحت پوشش بهزیستی این شهرستان برداشته شود.

نوکار خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در شهرستان تفت به‌منظور مناسب‌سازی اماکن دولتی و عمومی برای دسترسی راحت معلولان و افراد دارای محدودیت صورت گرفته است و اصلاح سایر نقاط نیز در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار دارد.

فرماندار تفت پیرامون بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا برنامه بازدید از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه کاری مجموعه فرمانداری شهرستان تفت قرار داشت اما با شیوع این ویروس و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از در معرض آسیب قرار گرفتن مددجویان تا بهبود شرایط این برنامه متوقف‌شده اما رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا