فرماندار مهریز گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن از جمله اقدامات دولت برای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه و افراد متوسط و کم‌ درآمد است که با توجه به وضعیت اقتصادی باید طوری عمل کرد تا هزینه تمام شده ساخت به حداقل ممکن کاهش یابد.

یزد فردا: رضا زارع زاده مهریزی روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح ملی مسکن شهرستان افزود: اگر به درستی با نظارت دقیق و کار علمی برای ساخت منزل  اقدام شود از برخی هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت با رعایت استانداردهای لازم جزو اهداف مهم دولت است و تاکنون در شهرستان اقدام‌های خوبی با همکاری برخی دستگاه‌ها و پیگیری و همراهی مردم و خیران اقدام‌های موثری برداشته شده است .

این مسوول با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم به خصوص جوانان تامین مسکن است اظهار کرد: بخش خصوصی و خیران باید در کنار اقدام دولت برای ساخت واحدهای فنی و مناسب در شهر و حتی مناطق روستایی اقدام کنند.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: با حل مشکل مسکن جوانان و زمینه ازدواج و فراهم کردن شغل جلو بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های  اجتماعی گرفته می‌شود و این موضوع چون اهمیت دارد به همکاری و پیگیری همه نیاز است .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا