شریفی از ورود حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده به کشور خبر داد.

یزد فردا: مهراب شریفی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های استان یزد بهره مندی از نیروی انسانی توانمند و نخبه است،گفت: جمعیت هلال احمر استان یزد هم از این ظرفیت به خوبی بهره‌مند شده است.

او تصریح کرد: هلال احمر یزد یکی از بهترین استان‌های کشور به حساب می‌آید که می‌تواند علاوه بر استان، برخی استان‌های همجوار و جنوب کشور را هم از خدمات خود بهره‌مند کند.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت این نهاد در استان یزد، همدلی‌ها بسیار خوب شده و همین موضوع سبب شده که بسیاری از اقدامات با سرعت بهتر و بیشتری انجام شود.

شریفی به شیوع کرونا در دنیا و ایران اشاره کرد و گفت: پس از شیوع کرونا، بحث تامین دارو، تجهیزات و ابزار کمک به بیماران به صورت جدی مطرح بود و هلال احمر در این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کرد.

او خاطرنشان کرد: بخش زیادی از مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها را هلال احمر در این مدت از طرف خیرین و کمک‌های هلال احمر تامین کرده و به وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های ذیربط تحویل داد.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور گفت: الان هم با تمام توان هلال احمر در حال واردات واکسن‌های آنفلوآنزا است و انشاالله تا یک ماه آینده حجم بسیار زیادی از این واکسن‌ها به بازار کشور وارد می‌شود.

شریفی ادامه داد: استان یزد در طرح نذرآب به خوبی ورود پیدا کرد و به خانواده‌های نیازمندی که در نقاط مختلف بودند کمک کرد تا در این ایام بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا