مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی بی نظیر برای بازخوانی و تبیین دستاوردهای ارزشمند آن دوران است.

یزد فردا: علی نمازی با صدور پیامی افزود: هفته دفاع مقدس مظهر آرمان‌خواهی ملتی آزاده، مظهر ایثار و از خودگذشتگی، ایستادگی و پایداری جوانانی مومن انقلابی بوده و مظهر بروز و ظهور حکمت خداوند متعال است.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، شجاعت و دلاوری‌های مردان و زنانی بی ادعا است که امنیت، آرامش و اقتدار و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین ارمغان آنهاست.

وی در بخش دیگری از پیام خود امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران دانست و گفت: مهمترین نیاز امروز کشور داشتن روحیه همدلی و انسجام روزهای دوران دفاع مقدس است نه اینکه گرفتار مسائل حاشیه‌ای شده و از پرداختن به مشکلات مردم غافل شویم.

نمازی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی و یادآور بزرگمردانی است که از بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان ایرانی اسلامی به دست بیگانگان نیفتد و امروز ما در آسایش خیال زندگی کنیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ادامه داد: در شرایط کنونی، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بیان رشادت ها، ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران باید تابلویی در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی باشد و با تمام وجود با گرامیداشت شایسته دوران دفاع مقدس، در جامعه ای که فریب خوردگان داخلی و دشمنان خارجی مدام در حال فتنه افکنی بوده و به دنبال حذف ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، صیانت کرد تا دستخوش تغییر نشود.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور و نظام مرهون تلاش و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و باید در زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان تلاش کنیم گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی زرین‌ترین برگ‌ تاریخ ملت ایران است تا درس‌های این واقعه مهم در حافظه تاریخ ماندگار بماند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا