دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: در راستای شعار سال، مبنی بر جهش تولید، دستگاه قضا با صیانت از سرمایه گذاری قانونی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان، آنان را در مسیر تولید یاری می کند.

یزد فردا: سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی نیمه فعال بیان داشت: در شرایط فعلی جامعه، کارآفرینان و فعالان اقتصادی نقش بسیار ویژه ای داشته و همه سازمان های متولی باید در حوزه های مختلف اعم از حقوقی، قانونی و تسهیلاتی از این قشر حمایت کنند.

این مقام مسئول حمایت از کارآفرینان در شهرستان اشکذر را ضروری دانسته و اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در کنارِ برداشتن موانع تولید و کارآفرینی، از هیچ کمکی در راستای رونق تولید و سرمایه گذاری دریغ نشود.

وی در خصوص حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی تصریح کرد: پشتیبانی دستگاه قضا از صنعتگران، فرصتی برای پیشرفت صاحبان صنایع در حوزه صنعت و تولید ایجاد کرده و بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع نموده است.

اقبالی افزود: باید مسیر تقویت و رونق تولید داخلی را با جدیت ادامه داده و با تصمیمات صحیح و اقدامات لازم، موانع را برطرف کرده تا شاهد آثار مثبت حرکت در این مسیر باشیم.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا تمام ظرفیت خود را برای رونق تولید، کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان به کار خواهد گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا