فرمانده ناحیه مقاومت بسیح بافق گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه‌ی فرهنگی و انقلابی در این شهرستان اجرا می شود.

یزد فزدا: سرهنگ محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، انقلابی و جهادی از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج بافق اجرا می‌شود.

او به برگزاری یادواره شهدا در این هفته اشاره کرد و افزود: این یادواره سوم مهرماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ادامه داد: مخاطب اصلی این یادواره نوجوانان و جوانان هستند زیرا این قشر در پیدایش انقلاب اسلامی و خلق حماسه دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ارائه دادند.

سرهنگ نصیری هدف از برگزاری این یادواره را توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه انقلابی و ارائه الگوی ارزشی به جامعه برشمرد و گفت: مصون سازی جامعه در برابر تهاجم‌های فرهنگی دشمن از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

برگزاری دومین کنگره شهدای استان یزد در اسفندماه، تشکیل ۲۲ کمیته فرهنگی در استان و ضرورت فعالیت تمامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی بافق در هفته دفاع مقدس از دیگر مباحثی بود که سرهنگ نصیری به ان اشاره کرد.
منبع: جوان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا