فرماندار بهاباد در جلسه شورای مسکن شهرستان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: در پایان مرحله اول 93 نفر ثبت نام نموده بودند که از 23 نفر واجد شرایط، شش نفر نسبت به تکمیل پرونده جهت شروع ساخت مسکن اقدام نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه شورای مسکن شهرستان بهاباد با محوریت طرح اقدام ملی مسکن و اقدامات انجام شده در شهرستان بهاباد به ریاست "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد و با حضور مسئولین دستگاه های ذی ربط در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در خصوص اجرای این طرح در شهرستان بهاباد گفت: در پایان مرحله اول 93 نفر ثبت نام نموده بودند که از 23 نفر واجد شرایط، شش نفر نسبت به تکمیل پرونده جهت شروع ساخت مسکن اقدام نمودند؛ البته پالایش ادامه دارد و باید افراد پرونده خود را کامل کنند تا مشخص شود که متقاضی جدی مسکن ملی هستند.

وی افزود: هماهنگی لازم انجام شده است تا ادارات و شرکت های خدمات رسان، زیرساخت ها لازم از جمله آب و برق را برای زمین های طرح مسکن ملی در شهرستان بهاباد فراهم نمایند.

مهندس خانی زاده، با بیان اینکه این طرح در شهرستان بهاباد به صورت زمین های 180 متری در حال اجرا می باشد که به متقاضیان واگذار می شود و می توانند انفرادی بسازند، افزود: متأهل بودن، پنج سال سابقه سکونت در شهرستان، قرمز نبودن فرم (ج) آنها و عدم استفاده از تسهیلات دولتی در خصوص مسکن از جمله شروط واجد شرایط بودن متقاضیان است.  

وی درباره مبلغ آورده متقاضیان مسکن ملی بهاباد گفت: یکی دیگر از شرایطی که زمین در اختیار متقاضی قرار می گیرد این است که میزان آورده اولیه افراد در طرح مسکن ملی 40 میلیون تومان باشد؛ همچنین به تمام واحدها تسهیلات بانکی 100 میلیون تومانی نیز تعلق می گیرد.

وی به مسکن فرهنگیان و کارگری نیز اشاره نمود و گفت: فرهنگیانی که جهت مسکن ثبت نام نموده اند در مرحله پالایش هستند؛ جهت مسکن کارگیری نیز کارگران باید به اداره کار مراجعه کنند تا در قالب کارگروه هایی که وجود دارد اقدام نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا