سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد حضور مجدد طلائی مقدم در بافق را روزنه امیدی دانست و اظهار کرد: علیرغم تمامی مشکلات کنونی، معتقدم با حضور وی راه اندازی دوباره صنعت گردشگری در بافق امکانپذیر است و این موضوعی دو جانبه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ روز شنبه ۲۲ شهریورماه در نشستی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، سرپرست فرمانداری ، بخشدار مرکزی و برخی از مسئولان محلی با فعالین صنعت گردشگری از جمله مدیران هتل های اقامتی، بوم گردی ها، کمپ های گردشگری و برخی دیگر از فعالین این عرصه مسائل و مشکلات پیش روی این صنعت را بررسی و پیرامون رونق مجدد این مهم در شهرستان بحث و تبادل نظر نمودند.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد در این نشست انتخاب مجدد طلایی مقدم به عنوان فرماندار بافق را به فال نیک گرفت و وجود وی را روزنه امیدی دانست و اظهار کرد: علیرغم تمامی مشکلات کنونی اما معتقدم با حضور وی راه اندازی دوباره صنعت گردشگری در بافق امکانپذیر است و این موضوعی دو جانبه است.

سید مصطفی فاطمی اظهار داشت: بايدميان مسئولين بافق وفعالين گردشگري ارتباط تنگاتنگي وجودداشته باشدتاذهنيت هابرطرف شود

وی با بیان اینکه شیوع کرونا صنعت گردشگری را در استان به شدت متضرر کرده است، افزود: متاسفانه اول مجموعه های گردشگری کوچک،بعد مجموعه های بزرگ و اکنون زیر ساخت ها ضربه دیده اند، وقتی زیر ساخت های ما تعطیل شود دیگر دلیلی برای حضور یک گردشگر وجود ندارد.

فاطمی با اشاره به اینکه در شهرستان بافق امکان راه اندازی مجدد صنعت گردشگری هست،گفت: طی صحبت با مدیرعامل شرکت سنگ آهن، وی اعلام آمادگی برای کمک به صنعت گردشگری نموده و در این زمینه قول مساعد داده شد. بافق می تواند در این حوزه مجموعه های معدنی شهرستان را پشتوانه گردشگری به ویژه در بحث زیرساخت ها کند.

فاطمی اظهار داشت: پیش بینی می شود در آبان ماه سال جاری بیماری کرونا مجدد اوج گیرد و مشکلاتی را ایجاد کند اما پس از گذر از این برهه زمانی میتوان برنامه ریزی برای سال جدید در بحث گردشگری داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد در بحث گردشگری حمایت از یکدیگر را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: هر گونه تک روی باعث شکست می شود، هتل ها، کمپ ها، رستوران ها، بوم گردی ها،کافی شاپ ها همه با یکدیگر در ارتباط بوده و باید تلاش در جذب گردشگر کنند و باید در این زمینه با برنامه ریزی پیش رفت.خبر: ن،رادمنش/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا