"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در حاشیه بازدید از عملیات اصلاح پیچ مستوفی دهستان شیرکوه از اتمام عملیات عمرانی این پروژه در آینده ی نزدیک خبر داد.

"محسن صادقیان" معاون عمرانی هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با همراهی "علیرضا نوکار" فرماندار ، "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، "محمد رستگاری" معاون راهداری اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه عمرانی اصلاح پیچ مستوفی دهستان شیرکوه بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای اتمام هر چه سریع تر این پروژه عمرانی قرار گرفت.

"محسن صادقیان" در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: پیچ مستوفی دهستان شیرکوه یکی از نقاط حادثه خیر مسیر های روستایی در شهرستان تفت است که با توجه به حجم تردد در این مسیر در طول سال شاهد تصادفاتی در این منطقه بودیم که با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرمانداری شهرستان تفت اصلاح این پیچ در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خاطر نشان کرد: با توجه به سرعت مناسب اجرای این پروژه در آینده ی نزدیک شاهد اتمام عملیات عمرانی و بهره برداری از آن خواهیم بود.

لازم به ذکر است عملیات عمرانی اصلاح نقطه حادثه‌خیز پیچ مستوفی که یکی از معضلات ترافیکی محور دهستان شیرکوه (طزرجان) در شهرستان تفت است که هرسال تصادفات بسیاری در آن رخ می‌داد، توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و با مشارکت فرمانداری تفت در حال انجام است و تا دو هفته آینده عملیات اجرایی آن اتمام و این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا