"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری مهرآباد شهرستان تفت گفت: با توجه به ساخت دو مجموعه گردشگری در منطقه مهرآباد در مسیر جاده دهستان شیرکوه تفت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه برق‌رسانی به این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با همراهی "علیرضا نوکار" فرماندار و "ناصر دهقانی تفتی" معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از ساخت یک مجموعه گردشگری در منطقه مهرآباد در مسیر جاده دهستان شیرکوه این شهرستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

محسن صادقیان در حاشیه این بازدید و پیرامون مشکل برق‌رسانی به دو واحد گردشگری در حال ساخت در این منطقه اظهار داشت: با توجه به ساخت دو واحد گردشگری در این منطقه و لزوم برق‌رسانی به این دو واحد، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه برق‌رسانی در این منطقه گردشگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ادامه داد: امیدواریم با همکاری شرکت توزیع برق استان و تخصیص اعتبار موردنیاز از اعتبارات عمرانی شهرستان تفت در آینده‌ی نزدیک شاهد تکمیل پروژه برق‌رسانی به این دو واحد گردشگری و بهره‌برداری از آن و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در شهرستان تفت باشیم.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا