فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و اعتراف آنها به 40 فقره سرقت طلاجات به ارزش 40 میلیارد ریال خبر داد. 

یزد فردا: سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی صحنه های سرقت توسط پلیس، نشانگر این بود که سارقان ضمن شناسایی منازل مسکونی خالی از سکنه، دست به سرقت طلاجات و اموال باارزش زده و با یک دستگاه خودرو سواری "پژو" از محل متواری شده اند.

رئیس پلیس استان یزد افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتی گسترده، سرانجام 2 سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و آنها را هنگام تردد در شهر یزد دستگیر و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار بهدانی فرد گفت: متهمان در اداره پلیس به 40 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و اموال و وسایل قیمتی به ارزش 40 میلیارد ریال از منازل مسکونی در محله های مختلف شهر یزد اعتراف و تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار پلیس قراردارد خاطرنشان کرد: سارقان بیشتر دست به سرقت از منازلی می زنند که از لحاظ ایمنی در وضعیت ضعیفی قراردارد پس شهروندان ضمن تجهیز منازل خود به دوربین یا سایر وسایل ایمنی ضد سرقت، از نگهداری وجه نقد و دیگر اموال با ارزش در منزل خودداری کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا